Tema: Re: Q:D-Link DIR-635 print server?
Autorius: Serg
Data: 2011-09-21 22:58:07
1. instaliuojam printeri, kad veiktu tiesiogiai nuo kompo per USB porta.
2. nueinam i sio printerio properties (per control panele), pasirenkame
"Ports" -> "Add Port.." -> "Standart TCP/IP Port" -> Port Name "beleka"
-> Port Address DIR_635_IP_adresa (t.y. 192.168.0.1 pagal nutelejimo)
3. pasitikrinom kad "varnele" stovi ant ka tik sukurto "Standart
TCP/IP", o ne kaip pries tai ant "DOT4USB" arba "USB.."
4. perjungiam laida i routeri ir turetu veikti.

Na mazdaug kaip cia parodyta:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=c00044205&locale=en_US

Ar taip daret?