Tema: Re: Priminkit, prašom
Autorius: Daynewss
Data: 2009-06-07 11:55:33
Kas del nuotolinio tai jei tu nori paprasto valdymo (t.y. kad
galetumisjungti pc ar paziureti ka veikia vaikis ar zmona) tai atsisiusk
TEAMVIEWER i abu kompus. I ta, kuri nori ziureti(valdyti) irasyk taip, kad
kiekviena karta kai kompas startuoja isijungia ir jis. Taip bet kada galesi
prisijungti prie to kompo. Tik atsimink kompo nr ir slaptazodi atsimink
(nustatyk pastovu). As taip su keliais kompais esu padares (brolis, motina,
....) tai kai kyla kokiu nors problemu su kompais nereikia niekur vaziuoti,
galima viska padaryti is namu. Jei nori sudetingiau - www.google.lt