Tema: Re: [HELP] Pagalba su portais
Autorius: Ramaas
Data: 2009-06-04 22:18:22
stacionarus tavo jungias kabeliu o nesiojamas ima belaidziu rysiu?
Tada reik tau suderint routeri.
bent mano routeri nurodziau ip dns gatewai irt.t. o va abiejuose kompose
reik auto rezima palikt tada veiks signalas jai tik nurodysi neveiks.
routeryje reik wep rezima ijungt
static ip adres nurodyt savo tikrus, ip,mask,gateway
upnp reik enable nustatyt
I DNS savo dns irasyt

zodziu reik tau routerio meniu sutvarkyt, ir abu kompai veiks be kliuciu.
O gali bur ir sitas pastave :

O su utorrent problemu ir pas mane buvo, buvo net raudonas ir jokio veikimo
tada as nusipirkau vienkartiniu mokesciu taip vadinama "isorini IP" ir utorrent susitvarke
R.

"Daynewss" <daynewss@gmail.com> parašė naujienų news:h08ue4$8q4$1@trimpas.omnitel.net...