Tema: Re: nedirba internetas, bet Kasperskis updeitinasi???
Autorius: Aras
Data: 2009-06-01 23:52:27
1) Proxy nenaudojamas arba aš kažko nežinau/nemoku?
2) Internet Protocol (TCP/IP) Properties nurodyta "Obtain DNS server address automatically". Visi kiti nustatymai tokie patys kaip ir veikiančiame kompiuteryje.
3) nelabai supratau kas tai, bet nuflušinau tą dns.
Perkroviau kompą... Firefox... "Nepavyko įkelti tinklalapio (google startinis).

Ką ne taip darau?