Tema: Re: Kok? dsl modem? - router? rekomenduotum?t?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-05-25 22:23:24
MMnnaa... tuomet, Tamstelei, geriausias turbūt D-Link'as turėtų būt'...
...nes jis su impulsiniu maitinimu, tai jam tokie baisūs sekundiniai įtampos svyravimai nė motais.
Ir jei čia vienintelis Jūsų argmentas, tai užjaučiu tuos, ant kurių Jūs bandote nebereikalingą admino darbą...
No offence, jeigu ką.  ;]