Tema: Re: Utorrentas nukillina interneta
Autorius: shedeuw
Data: 2011-03-23 10:56:21
kiek pamenu man irgi problemos panasios prasidejo su utorrent v2.1 ar v2.2,
tai grizau prie v2.0 ir vel viskas po senovei

"Aleksanderis"  wrote in message

O pas mane kažkaip hardą pradėjo labai killint, dėl ko visas kompas pradeda
strigti, niekas nesusidūręs? Anksčiau taip nebūdavo, o ir dabar ne visada.

Iš pradžių galvojau harde mažai laisvos vietos - dabar jau koks trečdalis
laisvos vietos, tai ne dėl to. Bandžiau defragmentuot, bad sektorių ieškot,
o vėliau dar ir su kitu hardu bandžiau - tai ir su tuo panašios bėdos.
Antivirusinės real-time monitorių irgi išjungiau.

Tai kąžin, kas čia kaltas - uTorrentas, Windowsai kažkur grybauja, ar visgi
su hardware'ų kažkas..