Tema: Re: kompas kaip AP?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-03-11 03:19:18
Ne visi prietaisai taip gražiai draugaujau su ad hoc, su kitais gali
būti vien tik galvos skausmas, paprastai tariant sugaištas laikas
neatsiperka.

Aš tai siūlyčiau jei iš karto su gamintojo softu nėra Software AP, kaip
ten Asus ar dar kažkas turi, o su unix nedraugauji, tai negaišti labai
laiko, bevieliai maršrutizatoriai daug nekainuoja.

Windows 7 tai turi rimtesnį AP palaikymą, ten net kortos serifikavimui
reikia palaikyti AP. Bet irgi reiktų kažkokį Connectify papildomai diegtis.