Tema: Re: teo comtrendo passwordas?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-03-07 18:32:25
resetas nieko naudingo neduoda, gamintojas softo irgi, vienzo
issisprendziau, prisijungiau su root per telneta ir nubombinau telekomo
supista passworda, tai aciu dievui, visa web interfaisa matau, teo turbut
palikes koki 1/9 funkciju, kurias tas routeris gali turet..
kuo tolyn, tuo labiau teo su savo iranga ir ribojimais achujeli, suprantu
fiziniams asmenims, bet nu juridiniams ble ble, net bridge rezimo
nepasidarysi zmogus...

"do"  wrote in message news:il2bbv$426$1@trimpas.omnitel.net...

reset ir po to atnaujint firmwara is gamintojo ?