Tema: Re: klausimas apie VLAN
Autorius: vytjon
Data: 2011-02-10 21:35:29
On 2/10/2011 9:54 AM, mix wrote:
> is teo turim keleta ip adresu per cisco 1941.
> vienas adresas tarnauja vpn'ui, ji administruoja teo.
>
> taip pat per VLAN'us, ant mineto cisco aprasyti dar papildomi ip
> adresai, kuriuos noreciau pasiimti per savo 3com(3300XM) switcha.

   Tau reikia 3COM'e susikurti VLAN'us su tokiais pat ID (vardus gali
savo nuožiūra parinkti), kokie yra aprašyti Cisco.

   Toliau - portą, į kurį ateina kabelis iš Cisco, palieki kaip untagged
default VLAN'ui (t.y. tai, kas ateina netag'inta iš Cisco, keliaja į
visą default VLAN'ą - nebent tai netiktų dėl kokių nors priežasčių), bei
nurodai, kad jis priklausytų ką tik sukurtiems VLAN'ams, tik jau kaip
tag'intas portas, pvz.:
     Port1
     0 DEFAULT  untagged
     1 VLAN1    tagged
     9 VLAN15   tagged

   Dabar VLAN1 ir VLAN15 gaus paketus su atitinkamai 1 ir 9 id. Kitus
VLAN'ų portus gaima aprašyti be tag'inimo, tuomet kompiuterių tinklo
plokštėse nieko keisti nereikės.

> taigi ant 3com apsirasiau du tinklus tarkim "DEFAULT" ir "VLAN1"
> "DEFAULT" 1 native porta ant VLAN1 aprasiau kaip 802.1Q, kiti VLAN1
> portai aprasyti be taginimo.
>
> pajungiu cisca i ta aprasyta porta, "DEFAULT" mato kas jam priklauso, ir
> viskas veikia, o is VLAN1 - nepasiekiu tu papildomu aprasytu adresu.
>
> prie CISCO konfigo priejimo nera. gal ka isskaitysit is mano sapalioniu
> ir pasakysit, ka reiktu nustatyti papildomai?

   Reikėtų išsiaiškinti, kokie ID yra priskirti Cisco'e sukurtiems VLAN'ams.