Tema: Re: Q: homemade wifi routeris+nas
Autorius: azartas
Data: 2011-01-26 23:56:02
Su intelio 945GCLF2 sukasi serveriokas su virtualiu pfsense, kaip ir
viskas normaliai. Bet internetas tik 2 Mbps. Ant didelių greičių nežinau,
kaip jam užtektų sveikatos ir routinti, ir NASu apsimetinėti ir dar N vifi
atiduoti.
Na ir aišku, viskas ribojama vienu PCI. Katalitoje buvo 4 portų PCI
gigabitinė plokštė už ~250Lt, bet dabar jau nebematau, būtų geras
sprendimas.
Dar turiu D510MO, ten yra papildomas mini PCI Express, galima įkišti ten N
vifi kortelę. Arba visada į USB galima prikaišioti kas tik į galvą šauna.
O paskutinis butelio kaklelis - tik 2 SATA lizdai. Jei rimtą NASą daryti,
tai nelabai prasiplėsi, nebent SATA PCI raid kontrolerį panaudoti. Aišku,
jei tik vienas diskas reikalingas, tada viskas normaliai.

Šiaip paskutinės šitos Intelio plokštės man patinka, D510, D525 -
energijos ėda mažai, pakankamai galingos kasdieniams reikalams, vietos
neužima. Bet jei reikia perfomanco kurioj nors vietoj - tada jau reik
pasitestuoti.

azartas