Tema: Re: Greitas N routeris
Autorius: Baterijus
Data: 2011-01-25 09:56:41
As pasiemes Linksys E3000. Triju metru atstumu istempia 10 MB/s, bet negarantuotai. Kartais nukrenta ir iki 8. Cia bandyda su lieva Atheros N korta, rimtesne gal virs 10 istemptu. Tas pats greitis turetu buti ir su pigesniu E2000.
Dar klausimas, apie kokius atstumus eina kalba? Jei kompas kitame kambaryje nei routeris, praktiskai gali pamirst apie 10 MB/s.