Tema: Re: del proxy
Autorius: rokis
Data: 2011-01-22 17:05:47
bet tai as nesuprantu: laisve visi reke pries 20 metu. dabar jau 20 metu
rekia- laisve. Anksciau negalima nieko buvo sakayti, pasak .....patrijotu. .
O dabar tada kokia laisve, jai bijai pasakyti parasyti? Man rods ,kad dabar
kaip tik maziau tos laisves. Ir apskritai tada, nafig tie komentaru leidimai
? Toks jausmas, kad ten kaip tik skatina zmones pyktis, ir po to ziuri-seka
kas ka labai bloga parasys, kad butu galima bausti ir t.t. Siaip geriausia
apskritai neskaityti situ bulvariniu 15min, lryto, deffiu ir kitu "tipo"
informavimo priemoniu ,politiniu ir kitokiu straipsniu. O tuo labiau -
komentaru.