Tema: Re: keli klausimai
Autorius: Night
Data: 2011-11-26 09:21:15
Paskaityk o.hardware - as kaip tik katik nusipirkau Asus'a. Tiesa, kaina 300
cia be PVM, bet kolkas labai dziugina. O tai budavo cirkas - paleidi filma
per tinkla, o internetas vos velkasi ir pan. Be to, WiFi labai neblogai
kachialina.

Del 2. - hdd i USB routeri - greitis bus ne toks jau blogas. Kaip tik
pabandziau - ~10MB/s. Nors kita vertus kaip cia minejo - "hdd dezute su LAN"
gal ir geriau, bet kaina gali nenudziuginti.