Tema: Re: internetas Kaune. koki pasirinkti?
Autorius: <antanas@sargenai.lt>
Data: 2010-12-07 22:23:19
O tai kuo skiriasi ta optine skaidula nuo drato?
Anksciau pas mane buvo dratas su uzrasu CAT5E, dabar plonesnis "dratas" su
uzrasu fiber optic. Anksciau turejau 100Mbit, dabar irgi turiu.
Dabar klausimas kas islose, as turedamas naujobiska "drata" bet interneto
greiti lygiai toki pati ar paslaugos tiekejas sukoncentraves savo aparatura
vienoje vietoje, vietoj to, kad kiekvienam name turet po aktyvu irangini su
elektros ivadu apskaita ir apsunkintu priejimu esant poreikiui kazka
paremontuot.
Kiti tiekejai gi irgi optika atvede, tik tiek, kad iki namo, o namo viduje
varis. Bet stabdymas gi ne varyje