Tema: Re: konkurentinės terminalo sesijos ant XP
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-05 07:15:06
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:iaseme$q00$1@trimpas.omnitel.net...

> http://www.google.lt/search?hl=lt&client=firefox-a&hs=zJP&rls=org.mozilla%3Alt%3Aofficial&q=xp+eula+multiple+terminal+sessions&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
>
> No, none of these 3rd party products which enable multiple sessions
> on XP are legal. Just read the EULA. Or rather: then can be used
> legally only if you also buy a full XP desktop license for every
> device that connects to an XP host running xpunlimited. Which
> doesn't make much sense.

Tu man konkrečiai pagal dabar galiojančias EULA eilutes gali parodyti vietą, kurios tai draudžia? Ne trečius šaltinius ir interpretacijas, o būtent iš tiesioginio dokumento. Beje, jei turi SP3 kažkurią betą, tai termsrv.dll yra nupačintas pačio Microsoft, ir jei atsisuksi laikrodį (tai EULA nedraudžia), būsi 100% legalus.