Tema: Re: Speedtouch 585 v6
Autorius: do
Data: 2010-10-23 19:47:11
turetu but 3 ir 1. web interfeisas aisku yra, bet labai jau skurdus :) aplamai-cia ilga istorija su situ aparatu. jis gaminamas ir parduodamas tik telco, o tie jau savo ruoztu uzrakine ir sukonfigine pagal savo poreikius dalina vartotojams. mano atveju sitas brudas stovi labdaros organizacijoj, registruotas ant imones. neperrases firmwaro neprikonfiguruosi nieko, o nuresetinus lyg ir viska gali daryt bet pakeitus passworda jo paprasciausiai nepriima :) Mylimas telehomas uz paprasciausia portu forwarda (tik to ir reikejo, nes pastaciau ten dvr'a su keliom kamerom kuris turi buti pasiekiamas is kitos vietos) paprase 50 LT! :D Nebutu ten statinis ip, viskas turetu veikt be problemu, man kazkodel tas shudaparatis nenorejo priimti gateway'iaus ne per kur... tokia va istorija :)