Tema: Re: del exchange
Autorius: Sigun
Data: 2010-10-05 07:56:22
GeSe rašė:
> ?Labas,
> turiu klausymeli:
> tarkim zmogus atejo dirbti imone dirbancios jau penktus metus filiala,
> persiimant IT turta atrastas sandelyje nenaudotas HP proliant serveris,
> prie jo CD komplektai: windows 2003 server ir  exchange 2003 server...
> pavarcius buhalterinius dokumentus exchange serverio "gavimo" popieriu
> nerasta. Variantas, kad centrinis padalinys kazkada uzmirso perduoti..,
> ar pan.
>
> ar galima teigti, kad exchange butu legalu? nes man kazkodel atrodo, kad
> [...]

Nebūtinai, pvz kas nors iki galo neskaitęs MS licenzijų nupirko server
ir exchange media, t.y. tik DVD ir dėžutes be licencijų... Arba
geriausiu atveju nupirko server (5 CAL) ir Exchange (gal irgi 5 CAL).
Ką su tiek veikti nežinočiau, nes užsikraut sau ant galvos exchange dėl
5 žmonių tai nu nafik.

Sig.