Tema: Re: Smc rauteris ir mvisatos internetas
Autorius: Andrius
Data: 2010-09-05 16:11:27
Jei pas tave spartus bevielis kaip sakai tai tada nieko tau su pppoe daryti
nereikia - mikrovisata tiems uzeriams dalina per dhcp(panašiai kaip ir
optikoje).
Maršrutizatoriuje klonuoji mac'ą, ir connection type pasirenki automatic
arba dhcp, o ne pppoe. Tik kabelį pajunk į WAN portą ir turėtų prijungti :)
P.S. Tik mano nuomone smc maršrutizatoriai yra blogis(kaip ir canyon) :)