Tema: Re: Port forwarding
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-03 12:57:10
na as viska paeiliui ir padariau kaip nurodytam puslapyje pagal
screenshootus.
sukuriau programa, nurodziau ka noriu paforwardinti tada priskiriau ta
sukurta programa su forwardinimo portais vidiniam tinklo adresui(dvr
stebejimo aparato ip).
gal as blogai nurodziau portus nes paveiksliuke yra skyrsniai:

as nurodziau tik port range kad  nuo 50000 iki 50000
Protocol	Port Range	Translate To ...	Trigger Protocol	Trigger Port
any          from 50000                                            any
                to 50000

kitas pastebetas dalykas, kad to dvr routeris per savo webini interfeisa
nemato, kad jis prisijunges, devisuose rodo tik mano kompa, o dvr nera.
padarius ip scana ir papinginus, dvr pinginasi .

konfiga atsiusiu pirmadieni, nes dabar neturiu kaip prieiti prie to
routerio.

Didelis dekui uz informacija, na pirmadieni atsiusiu konfiga, butu labai
malonu jei galetumete padeti:)
nes as tiek laiko praleidau prie sito thomsono o rezultatu jokiu.