Tema: Re: Win7 wired networkingas
Autorius: Pushtunas
Data: 2010-09-22 09:08:45
va va, pas mane dabe ir panasi situacija yra, uzplaukia ir visi kompai su w7
nebeturi  "interneto",
nors tuo tarpu like kompai su linux ir MacOS eina kaip bites.
Kartais padeda kabelio istraukimas - ikisimas.
Bet dazniausiai reikia daryti release ir renew. Bet buna, kad tai padeda tik
kokioms 2 minutems.
Buvom pasikviete admina, tai tas krapstesi kokias tris dienas ir nieko
nepadare.
Sake, kad tai MS bugas (nu ta tai ir mes patys issiaiskinom).