Tema: Re: Reverse dns įrašai
Autorius: bertas
Data: 2010-09-21 14:58:45
Šiaip mūsų domenas ne pas juos parkuojamas, t.y. Nameserver:
     ns1.evardas.lt
Nameserver:                ns7.aleja.lt
ir man kažkaip keistai atrodo, kad jie vienašališkai gali tuos įrašus
nustatyti ir nekeisti pagal pageidavimą. Na, bet bandysiu per tą firmą,
kur  parkuojam sutvarkyti - lyg ir pažadėjo :)