Tema: Re: centralizuotas dokumentu backupas
Autorius: Naras
Data: 2010-07-21 09:18:44
anyway ieshkot sunkiai ir per aplinkui:

pirmas dalykas tai native windu folder synchronisation su onserver lokacija
= klientas dirba pas save, o prisijungus prie tinklo atiduodama naujasne
versija i serveri. serverio folderiai backupuojami kur nors kitur.
2 versija: kad ir symanteco backupas (rekomenduoju 11.5, 12 bishki dar
bugovas). per tinkla susirenka jobus graziai (tiesa ne pro ir jei ne domenas
reikes vartotoju kompuose idiegti userius).

siaip tai tikrai beleberdiene. parasyti normalu strukturizuota duomenu
laikymo ir darbo su dokumentais protokola, tegu darbuotojai pasiraso,
sutvarkai kaip reikia ir nesuki galvos.