Tema: Re: LAN network utilization 1%
Autorius: Erlandas
Data: 2010-07-02 08:42:32
Kompą perkroviau, laidą pakeičiau, switchą perkroviau (logų ar error reportų
nėra).
QoS kaitaliojau. Prisiloginau kitu vartotoju (susikūrė naujas profilis)
Tas pats.
netstat nieko įtartino nematau.
Jei čia būtų tik switch'o problema tai ir kitiems kompams tas pats nutiktų.
Tačiau ne, iš kitų normalus greitis.
Visur Antivirusinė KAV, firewall nutatymai tie patys.
Ką dar galima būtų padaryti? Kokius įrankius naudojat, kad pagaut kas čia
stabdo srautą?

Iš profesinio intereso manau reiktų išsiaiškinti kas vyksta. Na jei
nepavyks, tai liks dar du būdai:
1. Pakeisti tinklo plokštę
2. Perinstaliuoti (liūdnas faktas)