Tema: Re: ASUS WL600g ir teo +planas
Autorius: BlackLotus
Data: 2010-05-26 15:07:33
Kaip tik toki pat turejau su pliusiniu planu nichrena neveike kaip ir sakei,
tik pas mane kas 10 min dingdavo internetas
Ir firmwar'as buvo atnaujintas tik nezinau iki kelintos versijos pries metus
tai buvo max versija. Jei versija ne siu metu tai manau bus fiasko.
Siulyciau imti Linksys xxxx, dabar turiu ir netgi galiu perleisti uz 100 LTL
, interneta atsisakom, nes nieks jo nenaudoja kaime :)