Tema: Re: Kabelin? + internetas
Autorius: rycius
Data: 2010-05-13 14:05:58
On Thu, 13 May 2010 10:23:52 +0300, Sigun wrote:

> Mr.T rašė:
> Man Inite sakė jog 25 Lt, be to eit pas technikus prašyt atskirai, nes
> ofise neparduoda. Kadangi pakeliui iki namų 3 elektronikos parduotuvės,
> tai nusprendžiau ten užsukt ir nusipirkt. Deja su filtru neturėjo nei
> viena. Be filtro neveikė, bet kol kas bandžiau jungt tik už seno
> šakotuvo dalinančio į 3 kambarius. Pabandysiu dar prieš šakotuvą ir su
> kitu turimu šakotuvu.
>
> Sig.

Siaip filtra suka tam, kad lievi televizoriai neleistu visokio sh. i
tinkla.

Diagnostika paprasta - ziurint kokios lemputes dega ant modemo.
Pirmiausia pradeda mirkseti Down/Downstream lempute, tuo metu ieskomas
kalas rysio priemimui is stoties, jei ilgai nenustoja mirkseti (gali
uztrukti ir iki valandos jei modemas nenaujas), problemos ieskok bute su
kabeliais, sakotuvu, nes perzemas signalo lygis. Jei dega pastoviai -
viskas ok. Tada pradeda Up/Upstream mirkseti, issirenkamas kanalas rysiui
i stoti, jei nenustoja mirkseti tai gali buti kurnors laiptineje uzsuktas
filtras, arba tavo name ner daugiau klientu ir stiprintuvas is kurio tu
gauni signala, nepraleidzia "atgalinio" kanalo. Taip pat gali itakoti tos
pacios bedos su prastu sakotuvu ir kabeliu.