Tema: Re: IP blacklistuose :/
Autorius: Feniksas
Data: 2010-04-30 03:29:30
karoce praskanavau su spybot seek & destroy ir http://www.simplysup.com/ torjan remover - nieko.
rado pora registru klaidu ir cookiu, bet nieko rimto.

trojan remover hard disk skanas dabar vyksta - labai jau leeeetas...

po truputi rimtesnius toolsus bandau leist, tai ComboFix rado kazka kompe : tipo ndis.sys infekuotas. paziuresiu tik rytoj, panasu i rimta zaraza. Idomiausia, kad online skaneriai nieko neranda :(

kokie idomesnius toolsus dar liko isbandyt?