Tema: Re: Apie domain'a..
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-04-15 15:31:12
Šiaip pasakoti apie domain privalumus daug darbo :) Lengviau turbūt
googlėj ar wikipedijoj koncentruotos info rast, ką su domainu gali gero
padaryt ;)
Šiaip jei turi 1-2 kompus tinkle, gal ir neverta prasidėti. O jei 10 ir
daugiau, useriai neturi pastovios darbo vietos (t.y. gali vieną dieną
dirbt prie vieno PC, kitądien prie kito), jeigu nori operatyviai
instalinti visokius security update ar softą visiems kompams vienu metu,
skaidriai ir vienareikšmiškai valdyti visas userių teises (netgi
desktopo išvaizdą ar outlooko nustatymus), naudoti įvairiam softui
vieningą identifikavimo sistemą, tai padarysi tik su domainu :)
Na o jei darbas tinkle apsiriboja priėjimu prie sharintų folderių, tai
gal ir nevark...