Tema: Re: laidai
Autorius: pow
Data: 2009-05-08 13:07:09
jojo shen kalbejau su mergaite ish zebros kuri man pasake kad bet koks
laidas netiks.. TURI BUTI GELTONAS IR STORESNIS :D
bl.. vos nenuluzhau.. sakau skaiciukai gal kokie yra.. NE, NERA SKAICIUKU,
OPTINIS SHVIESOLAIDINIS KABELIS SU CONNECT MYGTUKU GALE... nu kaazhn.. yra
tokiu prekyboj, kiek kashtuoja gal kas zhinote ???