Tema: Re: Padekit su Pliusiniu TEO planu
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-05-06 08:52:27
Padariau vakar ENET ENCAP ir pasirinkau dinamini IP ir viskas sukasi ant
stacionaraus kompo.
Kiek bandziau su www.matuok.lt rezultatai 4,6 mb/s.
Tiesa nezinau kiek routerio rezimu veiks stabiliai, vakare dar pabandziau
per wi-fi su laptopu tai sukosi letokai, bet gal wi-fi stabde nebenorejau
ilgai kankintis, nuejau miegot. Bus matyt kaip suksis, jei domins galesiu
parasyt.