Tema: Re: uzsienieciai is lietuviku numeriu
Autorius: Modestas
Data: 2009-04-28 07:03:55
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:gt5ev8$b9s$1@trimpas.omnitel.net...
>Esi visiškai teisus. Tai jau senokai masinis reiškinys. O VOIP
provaideriai jau n metų taip komutuoja voip>landline ir voip>gsm skambučius.

>p.s. posto autorius taip ir nepatikslino, kaip jam skambinama iš UK, nes
visiškai nenustebčiau, jei skambinantysis pats naudojasi VoIP
provaiderio paslaugomis ar pokalbio užsakymu, kai sujungiama per voip.
Dar kartais būna, jog žmogus įsigyja voip-in numerį ir stebisi, kodėl jo
numerio nerodo draugams pvz. Lietuvoje :)

Aš tai kalbu ne apie VoIP abonentus, o apie normalius "rouminguojančius" lietuviškus mobilius. Taip kad šitą teoriją apie "voip-in numerius" siūlau pasilikti dėstyti bobutėms kaime.