Tema: Re: Linksys WRT54G klausimas
Autorius: svk
Data: 2009-04-15 16:01:20
locked rašė:
> "svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
>
> jei mato vidini tinkla ir jei gateway randasi ant vieno is tu vidinio tinklo
> IP'o tai nematau del ko gali neveikt, kazkas klientiniu kompu nemoka
> konfigint...

Situacija tokia:
Yra kitas routeris su gateway'jais ir kt., prie kurio aš negaliu
prieiti. Žinau jo adresus nuo-iki, kitus reikaingus duomenis ir viskas.
Savo kompuose įsijungi dhcp ir viskas ok - aš pats nieko nekonfiginu
tuose savo klientinuose kompuose. Tačiau šie klientiniai kompai prie
tinklo jungiasi ne per laidą, bet per orą. Tam iki šiol tarnavo minėtas
Linksys'as, kuris anksčiau ir routino, tačiau dabar to ne tik kad
nereikia, bet dar ir trukdo, nes gaunasi vidinis potinklis jau esamame
vidiniame kitame potinklyje. Tad ir reikia, kad tas Linksys'as būtų tik
Access pointas su šfruota prieiga ir niekas daugiau. Ką ten jame
išjungti ir į kurią skylę kišti laidą?