Tema: Re: Win98 ir MSO97 bėdos
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2009-09-06 12:55:40
2009.09.06 12:23, KEdas rašė:

> Problemos su fon failais. Pakaitaliok regionus arba pabandyk pakeisti
> šriftus. Berods '97 wordas interfeisui pradėjo naudoti Tahoma šriftą,
> bet, matyt, ne visuose dialoguose.

Tai va, kaip tik tose vietose, kur Tahoma, viskas ir subyrėjo.

> Patikrink ar tikrai rašai tais šriftais, kurių pavadinimas rodomas ir ar
> šriftai normalūs. „Character map“ win98 gal jau buvo įdėtas?

Rašiau Times New Roman šriftu. Wordpade viskas veikė (per virtualius
šriftus), o Worde - ne.

Šiaip ar taip, nusibodo man jau tuo kompu žaisti. Sudėjau MSO95 - viskas
veikia, kaip ir reikia (Rodo Baltic, Cyrillic ir pan. virtualius
šriftus). Paaiškinsiu kompo savininkui, kaip yra, ir atiduosiu. Esu
tikras, jog jam ir MSO95 pilnai pakaks.

Šiaip ar taip, dėkui už pagalbą. :)

Rimas