Tema: Re: Apie SMS šveplumą www.elektronika.lt
Autorius: Antanas
Data: 2009-08-19 20:35:23
Jūs abu labai gerai pastebėjote. Telefonai Lieutuvoje turi būti
pardavinėjami su pilnu lietuviškų žinučių palaikymu. Bet ką „anie“
siunčia irgi svarbu. Man tiesiog šlykštu skaityti, kai koks Omnitel'is,
Tele2 ar koks nors panašus subjektas siuntinėja šveplas žinutes. Tiesiog
šlykštu!

Beje, tas pats galioja ir elektroniniems laiškams ir apskritai
elektroninei erdvei. Kai iš kokių nors fizinių asmenų ateina švepli
laiškai. Antai avia.lt turi klientų aptarnavimą per skype. Parašiau, man
savaime suprantama į klausimus atsakinėjo šveplai. Tada paklausus, kaip
jie jaustųsi, jei apie tai praneščiau VLKK, atsiprašė (šį kartą su Š).
Juokinga. Deja, VLKK ir panašios institucijos tokiais dalykais
nesirūpina. Deja. Ogi daug kam tik į naudą būtų. Būtų parodytas kažkoks
rūpestis lietuvių kalbai ir iš baudų būtų pinigo į iždą surenkama.
Oligarchai dar geriau gyventų :)))