Tema: Re: HP Compaq nx6110
Autorius: ru_ąž
Data: 2008-09-21 22:53:12
Sveikas, tik ką tokį pasitaisiau. Jau nepakimba.

Receptą radau čia:

http://forums12.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=1096080

Skaityk ką Jim pataria. Reikia išsiardžius laptopą ant intel mikroschemos
uxd;ti 2 x  1.5  x 0.7 (coliais)
jūros putos gabalą ir stipriai suvaržyt vėl viską.

Puta spaudžia mikroschemą kuri kaip pasirodo masiškai brokuotai buvo
įlituota.
Kol kas man nepakibinėj air USVB problemos jau nerašo..

Žodžiu netikėtai per 30min susiveikiau laptopą, kuris jau mėtėsi
nenaudingas.

Linkiu sėkmės.