Tema: Re: Samsung 226BW vs 971P
Autorius: Bzz
Data: 2008-05-06 13:10:31
turiu 226bw pries tai turejau iprasto formato is pradziu buvo keistoka bet
~3dienos ir netik ipratau bet ir pamilau sita formata dabar jei tektu
rinktis imciau butinai wide

monitorius didelis ir labai ryskus, is apacios ziurint tamseja, kai kur
matomas velavimas, bet visumoj tai man labai patiko
naudoju ir zaidimams ir filmams ir internetui ir darbui. beja dabar kaip tik
sedziu darbe prie 17coliu :) tai atrodo nikstukinis