Tema: Re: Bedos su senu HP printeriu ir vista x64
Autorius: remokrastas
Data: 2008-05-06 01:34:50
Nors pas mane ne toks printeris (bet jungiamas per LPT) ir ne Vista
(Windows XP SP2/SP3), bet gal problema bus ta pati. Pirmą kartą prijungus
printerį, winai suranda visus reikiamus draiverius ir praneša, kad device
is ready, bet, kai reikia iš karto spausdinti, nespausdina. Padeda tik arba
windowsų perkrovimas, arba "Print Spooler" serviso sustabdymas ir vėl
paleidimas. Kitokio sprendimo kaip ir neieškojau, tenkina ir šis.