Tema: Re: Ar yra pirkt nesiojamu kompu be windows vistos ir xp
Autorius: [nemielas]
Data: 2008-05-01 17:43:35
tai zmogus pats nezino ko nori - tai jam vista/xp nereik, tai galvoja, jog
trial'inis office i notebook'o kaina iskaiciuotas :)

cia vienas pazistamas kaip tik pirko sau xp licenzija, jam siule vista su
downgrade galimybe. jis vis tiek uzsispyre, jog jam tik xp reikia, nors tiek
xp tiek vista/xp kaina ta pati berods. galiausiai vis tiek nusipirko
vista/xp nes xp nebuvo :D