Tema: Re: Žiauriai karštas WD Caviar GP 1TB diskas
Autorius: krx
Data: 2008-05-01 00:01:06
Tai vat apie ką ir šneka.

Bus labai greitai ir užtikrintai &^%*#*&$#^*& tavo HDD. Arba daryk nors kokią nors ventiliaciją. Kokie guoliai bebūtų HDD, kaip jis gerai bebūtų padarytas, t-ra yra peilis HDD. Jeigu sukišai taip ~800 Lt už HDD, tai medijaplayeris, net ir garantinis, vis vien prašosi kokio ventilio savamoksliškai kad ir padaryto.