Tema: Re: RAID 5 Big Problem sunkus klausimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2008-04-29 21:37:55
IMHO, gali neuzhtekti ishimti naujai ydeta HDD, nes dabar jau sukurti nauji
raidai.
Sheip jau protynga butu jei ten svarbi info, suinstalinti server vindozes
versija arba xp su pakeistais 3 failais, kad leistu raid5 turet ir prijungt
tuos tavo raid diskus. Vindoze usikrovimo metu sakys, kad va radau nauja
volume ir paklaus ar nori, kad ta volume atstatytu. Na tu matyt noresi.
:-)
Shita procedura esu ne karta atlikes su raid5.
Bet tai reikia genijum buti ish tokiu skirtyngu talpu raid5 daryt.
Beje, po naujo HDD ydejimo paprashymas restartuoti matyt yra geitso
ishmislas, kadangi dejus skersa ant restarto viskas puikiausiai veikia.