Tema: Re: zasinas jiesko protingu zmoniu patarimo
Autorius: Mindaugas
Data: 2008-05-04 21:26:59
Programos pavadinimas nurodytas :)

Atiduoti hdd*** darinetojams butina tik tada, jei hardas prie neskaitymo
pradeda:
a) stabiliai klakseti arba
b) biose neatpazistamas, ir laidu klibinimai, pakeitimai ir perkelimai i
kita kompa nepadeda arba
c) pradeda leisti gana galinga vis stiprejanti garsa, panasu i smarkiai
susilpninta kampinio slifuoklio arba bestringancio ventiliatoriaus garsa

Kitu atveju svarbiausia yra tiesiog nenaudoti rasanciu i diska programu,
kaip chkdsk, gamintojo programeles ir panasios, o tik kopijuotis duomenis
is mineto disko i kita palyginti tuscia diska su win ir recovery programa.