Tema: Re: Nesiojamasis kompiuteris
Autorius: Ramaas
Data: 2008-04-27 18:48:00
Taip tema aina apie nesiojama kompiuteri,bet juk ir nesiojama
barabonini galima isirnkt, harda,rama, procesoriu koki noresi.
(pigesni ar brangesni)
Mano nuomone yra tokia, niekada as nepirkciau vardinio priristo
kompo (HP,ASUS ir t.t.) nepatinka man jau surinkti.Geriau barebona
kaip -Lameris- rase zinosi ka isidejai. Nors sako barabonu korpusai
ploni yra ir skyla greit,bet skyla ir Asus nauji korpusai va cia metu linka
http://forum.ixbt.com/topic.cgi?id=17:31074

R.

"pusryciai" <shetas@hotmail.com> parašė naujienų news:fv25ee$3us$1@trimpas.omnitel.net...