Tema: Re: Wireless router
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2008-04-23 18:55:56
As is savo patirties pasakychiau, kad vireles ir routeriuose taupyti neina,
nes kaip bent jau man visi pigus daigtai veike blogai. Buvo keisti
garantinio 3-4 kartus ir vistiek blogai.
Pvz. routeris nustodavo veikti, kai 2-3 m atstumu yjungdavau virelessa.
Keite 2 kartus (SMC), pageredavo laikinai, paskui firmvaras padejo bishky,
bet vistiek shudas, pasirodo neacparus radio signalams...