Tema: Re: Dingo mikrofono veikimas..
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2008-04-21 20:06:10
Matai kas yra, tvarkykliu perinstaliavimas nepadejo, jau ta isbandziau.
Kadangi kompas ne mano, tai ilgai ir nesiknaisiojau po ji, paziurejau per
valdymo skyda, perdejau tvarkykles, dar bandziau sudeti naujas directx
tvarkykles ir jokiu pokyciu. Tai pasiuliau, kad jau laikas kompa pasikeisti.
Siaip savaitgali ta kompa dar pamatysiu tai gal jei kils kokiu minciu su
jusu pagalba tai parasysiu ar kas ten pasikeite.
"saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> parašė naujienų
pranešime:fui877$fme$1@trimpas.omnitel.net...