Tema: Re: Ko vertas sis Lenovo T61 ?
Autorius: Ramaas
Data: 2008-04-19 14:35:24
Visiskai teisus, bet reik kantrybes laukiant kol hardai pagreites,kol
svoris nukris,as tai ant greicio pirkau o tokiu tik ir laukia pirkeju
parduotuvese.
R.

"Dainiushas" <> parašė naujienų news:fucguc$i08$1@trimpas.omnitel.net...
leidau. Ir su gigu ir su dviem.....nu ir tas pats šūdas, matai pastoviai šviečiančią hardo lempą. Ikiši 2GB greitą flaškę, paleidi
ReadyBoost'ą ir pasibaigia problemos. Šiaip tai man toks vaizdas, kad Vista specialiai padaryta, kad veiktų lėtai.

Kita vertus, niekas neperka laptopo penkiems metams į priekį. Perki tai, kas tau patogu naudoti. Ir tada gigahercai gigabaitai ir
kitas brudas buna nebūtinai pirmos svarbos kriterijai. Man pvz geriau palaukti, kol pasikraus sistema iš 4200rpm hardo ir laikyt
jame mažiau filmų, nes 80GB, bet tampytis 1,3kg o ne 3kg.....

--
Dainius

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:fucc4f$enb$1@trimpas.omnitel.net...
o tu pasileisk vista su 1024 mb ramais ir pamatysi kodel as kalbu.
Nusipirk laptopa kuris tik xp pritaikytas tai zesiu kai reiks prie vistos
ar windows 7 pereit ar neteks gailetis. Juk xp jau kiek beliko 1,na 2 metai.
Va as padariau klaida ziuredamas i kuopigesni laptopa ir daba tenka
pistus graust,.O kai pirkau sake vista lengavi ais su laptopu bet deja
marketingo triukas ikist mazai perkamus modelius.
R.
"markat" <markat_istrint@delfi_trinti.lt> parašė naujienų news:fucb9a$e69$1@trimpas.omnitel.net...
Na ir taip aisku, kad kieme pries kitus vaikus galetu pasigirdi, kad pas ji tooooks kompas (na mazdaug kaip po penis enlargement).
Tiems kas mano, kad reikia tokiu RAM kiekiu, tegul pabando pasileisti monitoringa, ir paziuri kiek apkrauna CPU ir kiek realiai
isnaudoja RAM'o. Ot ka su zmonemis padaro penis enlargement spamas

markat
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:fuc867$c5i$1@trimpas.omnitel.net...
labai ta teisybė _tavo_. Vieniems reikia skaičiukų, kitiems kompiuerio....kiekvienam savo.

Gali papasakot kam nobuke reikia 256MB video ram'o ar 250GB disko?

--
Dainius

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:fuc4qn$9uo$1@trimpas.omnitel.net...
Teisybe akis bado?
R.

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> parašė naujienų news:fub58b$ulu$1@trimpas.omnitel.net...
gal nesvaig......o tai panašu i svyt'ą iš @utos'ų..... ;)

--
Dainius

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:fualh0$jov$1@trimpas.omnitel.net...
LUSTŲ RINKINYSIntel 965GM

nepatinka man toks intelinis nes mano senajam 915GM

VAIZDO PLOKŠTĖnVIDIA Quadro NVS 140M

kaskokia itartina vaisduske, aero kad tik istemtu vistos, beto
su 128mb tik  kai jau virs 200mb yra ramo

PAGRINDINĖ ATMINTIS1024 MB

permazai ramo, daba jau 2048 mb turi but maziausiai

DISKINIS KAUPIKLIS (GB)160 GB

na yra jau ir virs 200GB diskus dedantis skirtumas kainos nedidelis

USB 3 tik mazoka reik bent 4 kad butu (man 6 neuztenka net)

Neparasyta kiek akumas istveria, o reik kad rasytu nes mano baraboninis
2metu senumo dar 3h laiko o skaiciau kai dabartiniai jau 2h vos laiko
cia gal del svorio kad mazesnis butu delto ir laiko trumpiau.