Tema: Re: Ar ymanoma atsilaujint nesiojama kompa pakeitus jam manke
Autorius: Ramaas
Data: 2008-04-16 19:49:08
tai kad xp jau tiksi isjungimo laigrodis atgaliniu laiku, metai,nu ne
daugiau du dar bus xp ir kaip su 2000 palaidotas bus, vistiek reiks
pereit i jai ne vista tai i daba rekklamuojama windows 7
R.

"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> parašė naujienų news:fu50r5$o2i$1@trimpas.omnitel.net...
> Vista i XP pasikeisk

>>> 2. Vista neverta papilomų investicijų. Nes reikia planuoti investicijas ne tik į metalą, bet ir mokesčius psichiatrui,