Tema: Re: Kas "sueda" RAM'a?
Autorius: Karlsonas
Data: 2008-04-16 18:27:47
Taigi niekas nesiūlo visiems išsijungti swap'ą. Tie, kam svarbus
stabilumas, saugumas - paliks. Man gi retkarčiais sminganti
kokia Opera nėra katastrofa, o štai greitį vertinu.

OT: vis maga paklausti, kas ypatinga toje Vistoje, kad net kompus
komplektuoja su keliais GB RAM, paskui forumuose aiškinamasi,
koks kiekis optimalus šiai OS ir pan.? Mano 2003 Server R2
su dabartiniais kompais tiesiog skraidytų, todėl nelabai suprantu,
ar ten galimybės kažkokios nerealios, ar grožis?