Tema: Re: mirksintis laptopo ekranas
Autorius: MRT
Data: 2008-04-15 17:40:00
> seip del sviesumo suderinimo tai irgi buvau tokia minti sugeneraves - tik va kad ta sviesuma praktiskai iki minimumo reikia
> sumazinti kad efektas suslygintu - o prie minimumo sviesesniame kambaryje absoliuciai tragedija...

Jei nedingsta iki visisko uztemimo, tai gal ir nebus zyzimo.. o jei ir bus,
tai gal jam ir priklauso zyzt.. tiesiog vienam kompe maciau kaip kibirksciavo
per viena vieta tas inverteris.. na tiksliau jo trafukas.. matyt apvijos pramustos buvo..

Bandyk perziuret dar BIOS settings.. pamenu DELL'e senam labai aiskiai
nustatyti leistavo kiek [xx---] ant batarkes ir kiek [xxxxx] ant pakrovejo pajungus..

Kitas dalykas truputi butu geriau eksperimentuoti iki Windows'u.. geriau
paciam BIOS'e tupint arba koki BootCD pasileisti.. ir ziuret kaip elgiasi.. Gal ir
ne prie ko tie Windows, bet vis vien butu ramiau.. jokiu power-manager-soft ir t.t.