Tema: Re: xp su dviem videskem
Autorius: KEdas
Data: 2008-04-15 17:06:27
Tokį fintą tikrai supras jei video bus NE ATI. Senos ATI turėjo kažkokių
navarotų su video BIOS, kad mokėjo veikti tik po vieną. Bent jau toks
gandas sklido. Aš imčiau kokį nors Matrox.

Turėjau bėdą su nvidios čipsetu 939 soketui. Sukišus daugiau nei 2 PCI
videokortas XP matė visas, bet žliumbė, kad vienai neužtenka IRQ ir per
ją nerodė. Situacija nepriklausė nuo kortų skaičiaus. Jei sukištos
penkios -- veikė keturios, jei 3 -- veikė 2.
Pakeitus į VIA čipsetą problema dingo. Kompe dabar 1 AGP (Matrox 650) ir
2 PCI (Matrox G550 ir G200). Veikia visi 3 monikai.