Tema: Re: Problemos su kompu
Autorius: Andrius <andrius(istrinti)@beer.com>
Data: 2008-04-13 00:14:13
visi cia pataria Acronis True Image. Bet mano patirtis su juo tokia: nei 1 is triju (3!) bandytu versiju nemate sata hardo, aisku image'as tame harde irgi nepasiekiamas. Toliau bandziau versijas, kokias tik sugebejau rasti - luzta, nemato, mato, bet uzeini ant image' o - luzta... Laikas gaistamas nejuokingai. Galiausiai teko pasidaryti su NLite Win CD su integruotais driver'iais, sukisti windows, tada instaliuoti ta True Image versija, su kuria ir buvo sukurtas image'as, ir tik tada pasirinkus Recover Sector by sector, atgamino.. Gal kas kokiu patarimu turit, nes kiekvienakart instaliuoti Win vien, kad pasiekti backup'a - :/
staconarus pc, true image - v11 kazkuri moduliacija.

P.S. klientas tui 6 ir 9 metu vaikus. Nujauciu, kad teks ta pati dar daryti ne karta.