Tema: Re: eshopas
Autorius: Saulis
Data: 2008-04-13 12:38:47
Turėjau reikalų su jais, daugiau tikrai niekada iš jų nepirksiu. Taip pat kaip tau buvo tylu - nei priskambinsi, nei e-paštu atsako. Beveik 2 savaites pralaukiau, o tada susisiekiau su firmele, kuri teikia jiems apmokėjimo už prekes surinkimo paslaugas (pasižiūrėjau pagal banko sąskaitą). Jie pažadėjo su jais susisiekt. Be to į elektroninį paštą parašiau, kad būsiu priverstas kreiptis nusikaltimų elektroninėje erdvėje tyrimo tarnybą. Tada jau kitą dieną gavau laišką, kad prekes jie atsieit siuntė, bet kurjeriai nieko nerado namuose (nors pas mane namie visada yra kas nors). Tai prekę gavau po poros dienų.
Panašu, kad ten koks pacanėlis užkūrė e-shopą ir tikrina užsakymus bei juos išsiunčia du kartus per mėnesi. Nerimta firmelė visai